Tämä vuosi onkin ehtinyt jo pitkälle ja vasta nyt saan päivitettyä tännekin jotain. Tosin käsityörintamalla on ollutkin aikas hiljaista. Neiti pitää kiireisenä ja kädet täynnä työtä. Sairasteltu on taas oikein olan takaa. On maattu sairaalassa, podettu mätäpaiseista sormea ja selkäjumia… Tai siis minä olen, muu perhe on onneksi pysynyt terveenä. Minä olenkin sitten kärvistellyt senkin edestä. Viimeisen vuoden aikana olen sairastanut varmaan enemmän kuin sitä edeltävinä kymmenenä vuonna yhteensä. Ehkä se nyt kuitenkin olisi vihdoin loppu…

Jotain valmistakin olen sentään saanut aikaan.

SDC11795-normal.jpg

Peruspusero viime vuonna Tallinasta ostetuista langoista. Tosi kiva lanka neuloa. Mielenkiinnolla odotan miten säilyttää muotonsa ja nyppääntyykö.

SDC12734-normal.jpg

SDC12737-normal.jpg

Kaikenlaista on tullut myös puuhailtua värjäilyjen parissa. Meidän kunta päätti lakkauttaa kotihoidontuen kuntalisän, joten Etsy-kaupan uudelleen avaaminen on pyörinyt mielessä. Ehkä sieltä jotain pientä lisätuloa saisi ja eipä ole kuntalisän tienaamisehto esteenä.

Tähän loppuun laitan teille vielä yhden herkkukuvan.

SDC12556a-normal.jpg

Innostuin leipomaan pojan syntymäpäiville kakun sijasta muffinsseja. Oli muuten tosi hyviä!