Tänään on suorastaan sadellut lahjoja Nauru.

Tuli ensimmäinen Sny-paketti.

Paketista löytyi väriterapiaa Silmänisku Eli kaksi pussi Cool-Aidia (sillä värjäämistä en olekaan vielä kokeillut), Puro batik tiskirätti, vyyhti Trekking lankaa (uusi tuttavuus minulle), sydän magneetti ja pussi namia (jota tässä kirjoittaessani tyhjennän Nolostunut). KIITOS SNY! Nauru

Toinen ylläri saapui Novita-klubin kautta Marikalta.

Värikkäitä vetoketjuja ja lumiukko merkkejä. KIITOS myös Marikalle! Nauru

Kaiken muun hyvän lisäksi minua odotti sängyllä Nyt neulomaan kirja.

Minulla on ollut tämä kirja hamasta menneisyydstä asti. Sen avulla olen oppinut neulomaan ja virkkamaan. Oma kappaleeni on vain jo käytössä nuhraantunut, takakansikin irronnut. Mieheni oli löytänyt tämän divarista ja osti minulle, kun tiesi että olen kaipaillut ehjää kappaletta Nauru

Yhtä hymyä ja yllätystä on siis tämä päivä ollut!